Välkommen till Högkullens supportsida för samarbetspartners och utförare

Så här gör du:

1 Klicka på knappen “Logga in” ovan

Du skall då komma till en sida med en inloggningsruta enligt nedan.

inloggning

Skulle sidan du kommer till istället vara full med symboler. Klicka då på symbolen för “Hogkullen_fastighetssystem”, så dyker inloggningsrutan upp.

2 Fyll i kontonamn och lösenord

Dessa skall ha skickats till er via e-post. Varje samarbetspartner/utförare har eget kontonamn och lösenord.

Känner du inte till era inloggningsuppgifter eller skulle det uppstå problem med inloggningen? Använd då kontaktformuläret på denna sida, så skall vi försöka hjälpa dig tillrätta.

3 På startsidan

  • Kontrollera att det är rätt företag (ditt företag) du ser högst upp, efter texten “ÖVERSIKT ARBETSORDRAR”.
  • I tabellen kan du se dina arbetsorder från Högkullen och deras status (BESTÄLLD | ACCEPTERAD | SLUTFÖRD) under sina respektive flikar (Nya, Pågående, Klara).
  • Du kan detaljgranska dem genom att klicka på “Pilen” längst till höger i respektive rad.
  • När du läst igenom arbetsordern är det viktigt att du bekräftar genom att klicka på den gula knappen ACCEPTERA.
  • När uppdraget är slutfört, klickar du på den gröna knappen SLUTFÖRD. Då ser vi att uppdraget är färdigt och ett bekräftelsemail skickas till dig med uppgifter som underlag för din fakturering.

En mer utförlig manual för hur du använder vårt nya system för arbetsorder kan du ladda ned här >>>

Får du problem med felanmälan eller har frågor. Skicka då ett meddelande till vår support med hjälp av formuläret på denna sida.

Har du problem med inloggningen till Dina sidor?

Skicka ett meddelande till vår support:

Antispamfråga